Actorul american Matthew McConaughey va lansa prima sa colecție vestimentară, o linie pentru bărbați alcătuită din articole sportive, în luna martie, informează vogue.co.uk.
Colecția se va numi JKL, după numele fundației de caritate Just Keep Livin’, înființată de starul american în 2008, după moartea tatălui său. Această fundație încurajează copiii din lumea întreagă să adopte un stil de viață sănătos și activ prin intermediul educației.
„În 1992, tatăl meu a murit, iar eu am înființat fundația Just Keep Livin’. Am făcut acest lucru pentru a păstra viu spiritul lui și pentru a-mi aminti de lucrurile pe care el m-a învățat”, a declarat McConaughey pentru WWD.
În urma numeroaselor cereri primite de la prieteni și de la fani, care doreau să cumpere produse comercializate sub numele fundației, actorul american a decis să extindă această marcă „de o manieră ceva mai matură”.
O parte din încasările generate de această colecție vestimentară vor fi donate fundației JKL. Colecția va fi lansată în magazinele din rețeaua Dillard din Statele Unite în luna martie. Cu un design care încurajează stilul de viață „activ și aventuros”, colecția include și articole vestimentare considerate inedite, precum pantaloni impermeabili, tricouri care se usucă foarte repede și haine cu protecție contra razelor ultraviolete. Prețurile variază între 49,9 dolari pentru un tricou și 99 dolari pentru un hanorac.
Matthew Mcconaughey a devenit cunoscut în 1993 după rolul din comedia „Marea amețeală/ Dazed and Confused”, construindu-și ulterior o carieră strălucitoare la Hollywood, cu roluri ca cele din filmele „Eu cu cine mă mărit?/ The Wedding Planner”, „Cum să scapi de un tip în 10 zile/ How To Lose A Guy In 10 Days”, „Sahara” și „Aurul nebunilor/ Fool’s Gold”. Actorul american a putut fi văzut în 2009 pe marile ecrane în comedia romantică „Fantomele fostelor iubite/ Ghost of Girlfriends Past” și a jucat rolul principal în drama „The Lincoln Lawyer”, care a avut premiera în 2011.